stay whit me

jag önskade verkligen att du fortförande lever. mina tårar bara rinner oh rinner. det här var det minsta jag behövde just nu. jag är trött på allting just nu.
trixy var något speciellt, fine en råtta. men det spelar ingen roll. jag gedde så mycket till den lilla råttan och hon gav tillbacka oxå. hon kom när man sa trixy & hon va allas ''mamma''. den blicken min lilla råtta hade glömmer jag aldrig, så jävla fin & gullig. det här är verkligen ett av det jobbigaste ja gått igenom.
vad har jag nu?
precis ingeting.





Kommentarer
Postat av: elina

beklagar sorgen, vet hur det är att bli av med ett djur man verkligen älskar :/ var det länge sen hon gick bort?

2011-01-09 @ 17:16:23
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0