jag kommer aldrig få se dig igen och tårarna bara rinner

du var det finaste som gick på denna jord, du var det bästa som hänt mig, du var min ända nyckel till lycka. jag gråter när jag tänker på dig. jag kan inte förklara mina betydelse fulla ord till dig. jag förstår inte varför vi inte kunde köpa dig, mina förälrar förstod aldrig hur jävla mycket du betyder för mig. är ca 2 - 3 år sen jag såg dig och saknaden är densamma som den alltid varit. bara att jag gått och funderat på varför jag mått så dåligt i alla år utan dig, men jag saknar dig och att veta att jag aldrig någonsin kommer kunna få chansen att se dig igen får mig att fälla fler tårar en vad jag gjort på en evighet. det är otroligt att en hund som dig kan betyda så mycket, men du är så speciell lilla vän. jag ska fälla alla tårar för dig, ingen kommer kunna ersätta dig. jag fattar inte varför jag lever. det är inte värt att leva utan dig. visserligen var jag bara delägare till dig men att ha förlorat dig utan att kunna göra ngt är så jävla hemskt det har verkligen krossat och förstört mig helt :'(
finns en annan hund du lekte med ni är ungefär lika gamla så fort jag ser den hunden så tänker ja på dig o den gången ni lekte.
aso fyfan kan inte sluta gråta.
SITA (L)

ni tänker bara att det är ett djur, men för mig vare mer en så, hon var mitt allt.
jag har aldrig vågat erkänna för mig själv eller nån hur dåligt jag mår pga det här.

i believe in you
i'll give up everything just to find you
i have to be with you to live to breathe
you're taking over me

have you forgotten all i know
and all we had?
you saw me mourning my love for you
and touched my hand
i knew you loved me then

ingen kan förstå hur mycket den hunden faktiskt betyder för mig.




Kommentarer
Postat av: ida

vad har hänt

2010-10-19 @ 16:33:00
URL: http://idahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0