I am not a robot

tudiludi!
sitter här hos emma just nu på min dator sen sitter hon brevid mig med sin egna dator. kan ta lite om dagen så here is it: morse vaknade tjaaaaa ja vet inte.. men satte mig vid datan (gamla) sen typ stressa ja o dusha o så sen drog ja in t maxi med mamma o syrran. köpte lite till håret, sen hårfärg, tights. sen iallafall drog vi hemot. så träffa ja jenna så drog vi ut och träffa, sandra, ikis, robin o fabbe haha vi älda lite ohsådär.. men sen såg mamma mig o ropa på mig o sa att hon skulle in t mediamarkt o hämta min data som har vart på lagning ett jävla bra tag. men joina med mamma in dit och hämtade min data, sen ringde emma så hämta vi upp henne så färgade hon mitt hår. säger ba , emma bli frisör :D .. hon är as bra med hår oh sådär ;).. men sen bestämde jag o emma att sova över så här sitter vi som nördar haha. men slänger in en bild på resultatet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit..du borde verkligen gå i skolan. svenska2?

o puta mer me läpparna då

2010-10-11 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0